LEGO Ideas, LEGO® Rakieta NASA Apollo Saturn V, zestaw klocków, 21309
LEGO Ideas, LEGO® Rakieta NASA Apollo...

LEGO Ideas, LEGO® Rakieta NASA Apollo Saturn V, zestaw klocków, 21309

Ideas
21309
5702016000078
Produkt niedostępny
859,00 zł
Brutto

Odkryj nieograniczone możliwości kosmicznej eksploracji z zestawem LEGO 21309 Rakieta NASA Apollo Saturn V! Ten wyjątkowy model, składający się z 1969 elementów, to doskonała propozycja dla wszystkich miłośników kosmosu, technologii oraz historii lotów kosmicznych.

LEGO 21309 Rakieta NASA Apollo Saturn V to wierna replika jednej z najważniejszych rakiet w historii lotów kosmicznych. Rakieta Apollo Saturn V, która po raz pierwszy wyniosła człowieka na Księżyc, teraz dostępna jest jako model LEGO. Zestaw zawiera trzy etapy rakietowe, które można zdemontować, aby pokazać szczegółowy silnik rakietowy, a także miniaturową wersję Lądownika Księżycowego i modułu orbitalnego.

Zestaw LEGO Apollo Saturn V to nie tylko zabawka, ale również doskonałe narzędzie edukacyjne. Budowanie tego skomplikowanego modelu wymaga cierpliwości i precyzji, rozwija zdolności manualne oraz umiejętności myślenia przestrzennego. A także pozwala zgłębić tajemnice lotów kosmicznych i zrozumieć technologie stojące za misją Apollo.

LEGO 21309 Rakieta NASA Apollo Saturn V to prawdziwy skarb dla każdego kolekcjonera. Po zmontowaniu, model staje się imponującym eksponatem, który z pewnością zrobi wrażenie na każdym miłośniku kosmosu. Jest to idealny dodatek do każdej kolekcji LEGO lub kosmicznej.

Ten zestaw LEGO to również doskonały prezent dla fanów kosmosu. Dzięki niemu, każdy może poczuć się jak prawdziwy astronauta i odtworzyć jedną z najważniejszych misji w historii lotów kosmicznych.

LEGO 21309 Rakieta NASA Apollo Saturn V to prawdziwe wyzwanie dla wyobraźni. Budując ten model, można odkrywać fascynujący świat kosmosu, zgłębiać tajemnice lotów kosmicznych i cieszyć się godzinami kreatywnej zabawy.

Z LEGO 21309 Rakieta NASA Apollo Saturn V, każdy może przenieść się w kosmiczną przestrzeń i odtworzyć jedną z najważniejszych misji NASA. Czy jesteś gotowy na tę niesamowitą kosmiczną przygodę? Przygotuj się na start, włącz silniki i kieruj się ku nieskończoności z własnym modelem LEGO Rakieta NASA Apollo Saturn V!

Ilość części